EA-app: Tøm hurtigbufferen for å fikse problemer med spillene dine
Hvis du har problemer med spillene dine, kan du prøve å tømme enhetens hurtigbuffer for å løse ulike problemer.
Noen ganger fungerer ikke ting helt som de skal i EA-appen. Å tømme hurtigbufferen kan bidra til å fikse de vanligste problemene. Disse inkluderer, men er ikke begrenset til:
- EA-app sitter fast i frakoblet modus, eller ikke oppdaterer seg selv
- Spill som ikke laster ned
- Spillnedlastinger eller oppdateringer som stopper opp på en viss prosentandel, eller på «Waiting for download»
- Spill som ser ut til å «mangle» fra spillbiblioteket ditt.
- Du får opp meldingen «Your title may have been downloaded to your device by another user who owns the game. Log into a different account or restart your app and try again.», til tross for at du eier spillet.
EA app
- Velg de tre strekene helt til venstre i EA-appen.
- Hold musepekeren over «Help».
- Klikk på «App recovery».
- Velg «Clear cache».
Hvis du ikke klarer å åpne EA-App:
Hvis du ikke klarer å åpne opp EA-App, kan du følge disse trinnene for å tømme hurtigbufferen.
- Åpne opp startmenyen.
- Finn «EA», og klikk på nedtrekkspilen for å utvide.
- Velg «App recovery».
- Et bekreftelsesvindu vil dukke opp.
- Velg «Clear cache».
Abonner
Logg inn
0 Kommentarer